tisdag 21 september 2010

Nu ska vi få tre hål i väggen.

I brevlådan låg det en lapp om att vi ska få tre hål i väggen nästa vecka. Comhem har anlitat en firma att installera nya atennuttag. Efter det kan vi beställa bredband och telefoni av comhem. Vi måste vara hemma för installationen som sker den 29/9 mellan 8 och 12. Fatta ingenting. Vi har haft comhem sen urminnes tider. Jag ringde Comhem men dom kunde inte hitta någonting på deras dator så dom skulle höra av sig efter att dom efterforskat vad det kunde vara. Ska bli roligt att se vad det hela handlar om. Jag tänker då inte ta ledigt från jobbet för att det ska installeras något som vi redan har och som fungerar som det ska. Bosse kan tänka sig att firman som lagt lappen i brevlådan har varit på fel gata. Hahahahaha, vad kul för killarna som ska utföra jobbet. Jag tror inte att det kommer vara många i vårt område som kommer stanna hemma från jobbet för att det ska bli tre hål i väggen. Jag med min fantasi tror att det kan vara något kriminellt. Dom tre hålen i väggen kanske är en beskrivning på hur dom ska gå tillväga för att ta sig in,hahahahahaha.

Inga kommentarer: