lördag 25 september 2010

En låååång fredag.

Jag känner mig bakis och jag som inte drack en droppe alkohol igår. Det vart väldans sent igår. Bosse ringde redan vid 9-tiden. Jag drog iväg för att hämta honom. Körde hem hans kompis och väl där bestämde gubbarna att dom skulle kolla J:s bil och båge. Det tog fyra timmar, tiden går fort när man har roligt. Fick skratta av mig riktigt ordentligt. Vilka galningar dom två måste ha varit. Sen skulle dom titta på kort från deras ungdomstid. En massa nutids snack blev det efter det. Fick skämmas lite på min kollega med stort C vägnar. Tänk vad vi skratta åt rotmos, blev mycket snack om just rotmos. Jag orkar inte att ta det nu men kommer säkert att återkomma till detta ämne ROTMOS.

Jag gick ut vid tolvtiden och rökte och vände bilen, för det var dags att dra sig hemåt. Men då hitta gubbarna på att dom skulle titta på skolkorten. Ytterligare en och en halvtimme försvann. Men sen kom vi äntligen iväg. Kom inte i säng förrän halv tre. Men så fick jag sova till halv nio.

Inga kommentarer: