torsdag 30 september 2010

Det är lågt.

Idag har blodsockret varit lågt hela dagen. Kunde ta en chokladbit efter lunchen. Till fikat blev det två chokladbitar. Väl hemma tog jag ett nytt blodprov och till min lycka så låg jag på 7,7. Jag känner mig lite piggare i huvudet men sliten i kroppen. Så det blir att gå i säng tidigt. Men måste ta ett blodprov till innan jag kan hoppa i säng. Sen får jag hoppas att mina värden ligger högre i morgon.

Två av mina arbetskamrater ska tillbringa helgen i London. Avundsjuk? Självklart jag är. Vem skulle tacka nej till att åka dit. Inte jag i alla fall. Just nu skulle det sitta fint med en sån resa. Men jag får finna mig i att vara kvar i Stockholm och jobba. Kanske blir det en tur in till stora staden i helgen. Jag säger kanske för varje gång vi har haft planer på att fara in så har det kommit något i vägen. Bosse måste ha nya jeans och dom kan han bara köpa i stora staden. Och kommer vi iväg så ska jag ha en middag på någon restaurang.

Sandra är nu sjukskriven fram till förlossningen. Hon har fem veckor kvar innan tjejen ska komma ut. Det vore lite kul om flickan har svart långt hår som Sandra hade när hon föddes. Jag skulle inte bli ledsen om hon blev en kopia av Sandra. Felicia är mest lik sin pappa så nån rättvisa ska det väl ändå vara, eller? Synd att man inte kan beställa barnens utseenden.

Inga kommentarer: