tisdag 7 september 2010

Är det inte det ena.............

Hade hoppats på att vår bil skulle vara klar idag. Reservdelen kom idag och sitter på plats. När dom provkörde bilen så var problemet kvar. En av killarna tog då bort katten och provkörde bilen med raka rör. Då gick den som en klocka. Nu ska en ny katt beställas så eventuellt får vi på torsdag eller fredag. Jag tror vad jag vill om det. Vi kommer att få fortsätta att köra omkring med vrålåket ett tag till. Och får vi nu inte vår bil till helgen kommer väl min rara mamma gå upp i atomer. Jag kommer att åter igen att behöva blir halv galen på henne. Det hela kommer kanske sluta med att jag hamnar på sjukhuset med hjärt eller hjärn infarkt. Inget att skämta om. Menar inte så allvarligt med det. Allt brukar lösa sig och kommer säkert att göra det den här gången också.

Inga kommentarer: