lördag 11 september 2010

Nu har vi kalasat.











Så var vi hemma igen efter ett trevligt barnkalas. Efter maten så är jag mer död än levande. Innan jag slumrar in i soffan så måste jag bara lägga in några bilder. Födelsedags presenterna gick i Barbies förtrollande värld. Felicia gillar sina dockor och verka gilla Barbies bil. Hon fick ett halsband med en massa berlocker som också föll damen i smaken. Tårtorna tyckte nog Felicia var det bästa av alltihop. Och jag tycker likadant, hihihi. Ebba prata på och härma en när man sa något som hon snappa upp. Hon gillar det där med att grilla och till hennes stora förtjusning så var det några som skulle grilla ute på gården.
Mille och Sandras kompisars dotter har lugnat ner sig så den här gången slapp Felicia massa bitmärken. Något som slog mig var att jag inte såg till deras yngsta dotter som snart blir ett. Inte förrän det var dags för dom att gå hem såg jag skrutten sittande blixt stilla på golvet vid mamman till barnen. Inte ett ljud, inte en rörelse från det barnet. Det måste vara något fel för barn i den ålder brukar fara omkring och om inte så hörs dom i alla fall.
Liam och morfar satt i hans rum och spelade spel så dom märkte vi inte av. Nu har jag fått kramat och pussat mina fina barnbarn så jag tror jag klara mig ett tag.
Resten av kvällen tillbringar jag i soffan framför tv:n. Så mycket tittande blir det säkert inte för ögonen kommer säkert att gå ihop. Men jag kan ju alltid lyssna, hahahaha.



Inga kommentarer: