måndag 1 mars 2010

Vart tog du vägen?

Nog känns det i hela kroppen att jag har jobbat idag. Är hur trött som helst. En dag till så är jag pigg igen.

Jag har följt en blogg som både roar och tar upp en del tänkvärda saker. Men nu går det inte att hitta den. Vad ledsen jag blir. Bara inte "tanten" har lagt ner verksamheten. Om du läser det här så skriv en kommentar så jag vet att du och att din "gubbe" mår bra.

Bland posten idag fick jag en tidning som var adresserad till "livsnjutaren", haha, det måste vara till mig, sa jag till Bosse. Hela tidningen var full av resor. Ett resmål var Azorerna, attans vad fina bilder det var. Vilka vyer. Dit skulle jag nog kunna tänka mig att åka. Men tyvärr fanns det inte lägenheter, endast dubbelrum. Får kolla upp andra resebolag och se vad dom har att erbjuda.

Här i Sverige har vi problem med för mycket snö. I Frankrike har dom problem med för mycket vatten. Vad är värst? Ja det beror väl hur man ser på det. Men just nu har nog Frankrike det värre än oss här uppe i Norden.

Resten av kvällen ska jag tillbringa i soffan. Och jag har lovat mig själv att jag bara ska ligga där och inte göra någonting alls.

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Nej kära du, jag är kvar! Men jag kom ju på den geniala iden att byta namn på min bloggadress! Vilken var lätt att göra, men detsto svårare för andra att hitta mej! När man byter kan RSS flödet blir lite konstigt och det visste inte jag för jag visste inte ens vad ett RSS flöde var! Det tog mej 12 timmar att ordna detta! Nu är det grabbarna på bloglovin som ska fixa alla premuneranterna till den adressen oxå!
Min nya adress är http://nabbann.blogspot.com

kram

Livsnjuterska sa...

Hej igen

Det var sån tur att jag hade lagt till dej på bloggar som jag följer på min blogg, annars hade jag inte kommit ihåg din blogg! Fungerar inte RSS flödet då kan man inte heller goola efter mej, jag är puts väck borta helt enkelt!

Hur som haver så hade jag dej på bloggar som jag följer så jag fick se efterlysningen

Kram igen