fredag 26 mars 2010

Åter fredag.

Har nu jobbat färdigt för den här veckan. Har frysit i stort sätt hela dagen. Huvudvärk har jag också haft. När jag kom hem börja jag känna av halsen. Är det inte typiskt? Så fort det är något skoj på gång så ska jag bli dålig. Men hur dålig jag än är i morgon så ska jag in till stan. Kan bara inte missa spökmiddagen. Det blir till att käka ett gäng panodil zapp.

Min deklaration kom idag. Riktigt rolig läsning var det. Det känns skönt att man inte är skyldig staten pengar, hahaha. Ett trevligt tillskott till semesterkassan blir det.

Nästa vecka fyller Bosse år och som vanligt kommer jag inte på vad jag ska ge honom i present. Frågar jag honom så önskar han sig ingenting. Det skulle underlätta om han hade en lång önskelista. Men får väl sätta mig ner och ta mig en funderare, något ska man väl komma på.

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara njuta av kvällen i väntan på att Skavlan ska börja.

Inga kommentarer: