onsdag 17 mars 2010

Travdag.

Bosses kokbok kom idag. Nu ska här lagas mat så snålvattnet rinner,hahaha.

Sandra den lilla stackaren är sjuk igen. Hon ringde i morse och berätta det. Ville säkert ha lite medömkan och det fick hon också. Jag sa till henne att hon skulle krypa ner i sängen och tänka på mig när jag slavar på jobbet. Men det skulle hon inte. Där var det soffan som gällde, framför tv:n. Undrar vem hon har fått det ifrån?

Bosse sitter just nu framför datorn på övervåningen. Det är onsdag och han ska försöka att få in lite pengar på hästarna. Det skulle ju sitta fint nu med en större peng. Känns som om det rullar ut mer pengar än det kommer in. Jag kanske ska visa honom hur man gör, hihihi. Är ju duktig på att få pengarna att rulla ut, men även att få in lite kosing.

Imorgon ska jag färga och klippa håret. Tror att jag ska behålla samma färg som jag tog förra gången. Klipper mig nog ganska kort nu när våren har börjat att visa sig. Och det är mycket lättare att få i ordning på håret då det är kort.

Inga kommentarer: