söndag 28 mars 2010

Roligt besök.

På eftermiddagen kom Sandra med familj över på en fika. Felicia var det full fart på. Vi skratta så tårarna spruta. Den tjejen vet hur hon ska få mormor att skratta.

Efter dom hade åkt for vi iväg till maxi för att handla upp oss på lite basvaror. Väl hemma igen laga Bosse maten medans jag satte mig ner för att få in månadens skörd av räkningar. Det är skönt när det arbetet är avklarat. Ska ju sköta fyra personers räkningar. Var av två personers papper ska arkiveras på bästa möjliga sätt. Nu väntar jag bara in deras deklarationer sen så har man ledigt fram till nästa månads skifte.

Nu ska jag ställa om klockorna här hemma. En del klockor ställer inte precis om sig själva. Vad jag hatar denna sommartid. Kroppen vill inte ställa om sig, så jag får räkna med en par veckors trötthet.

Inga kommentarer: