tisdag 16 mars 2010

Det närmar sig.

Kvällen har vi tillbringat framför datorn. Vi har kollat på resor. I stort sätt är det bestämt nu. Bosse ska bara se på Mästarnas mästare, efter det blir det nog en bokning. Var in på min gamla arbetskompis blogg. Hon har precis varit i Barcelona och hade en del bilder därifrån. En bild var av ett kök som påminde om det kök som vi hade i lägenheten nere på Amadores förra året. Attans vad det börja att rycka i restarmen. Var även inne på Palmitos hemsida, delfinshowerna är i gång nu. Bara det säger att vi måste åka. En ny grej på en kär tradition kan man bara inte missa.

Just nu känns det som jag är lite väl tjatig men sån är jag. Det blir bättre när bokningen är klar. Och den här gången behöver jag inte hålla tyst till barna, haha. Tänk att jag lyckades att hålla tyst förra året. Är lite stolt över mig själv,hahahaha.

Inga kommentarer: