söndag 21 mars 2010

Ingen tidig kväll.

Hade tänkt mig att gå och lägga mig tidigt med en bra bok. Men det sprack när jag kolla tv-tablån. Det är ju Johan Falk klockan nio. Måste bara se den. Det är bara synd att den går på fyran. Gillar inte ett större uppehåll för att nyheterna ska visas. Men får väl stå ut med det.

Gubben har kollat på bandyn och är riktigt glad åt SM guldet. Själv har jag suttit och svettats, man kunde nästan tro att jag var med och spela. Jag som inte ens tittade på matchen. Har nog kommit in i kärring åldern. Det är inte normalt att bara sitta rakt upp och ner utan att göra något alls och svettas som det vore 40 grader varmt. Jobbigt är det. Gubben tycker synd om mig och försöker trösta mig med att även han kan få sådana perioder. Han är för gullig. Hans svettperioder brukar vara när vi är nere på Gran canaria och då har väl alla svettperioder,hahahaha.

Inga kommentarer: