onsdag 3 mars 2010

En dag full av tjat.

Nu var det slut på lugnet på jobbet. Hon med stora C är tillbaka. Ni ska slippa att höra allt tjat man har fått utstå. Men det sista måste jag bara berätta. Det var det sista hon sa idag. Vi satt i kassan och klocka var dags för mig att bli avlöst. C vänder sig om och säger till mig att jag ska ringa på J om jag vill gå hem. Jag säger till henne att J kommer nog strax. Sen satt C och tjata på mig att jag skulle ringa J. Jag blev mer och mer irriterad på detta tjat. Tänkte, säger hon det en gång till så skriker jag rätt ut att hon ska skita i om jag blir avlöst eller inte. Som tur var så kom J precis så jag slapp att skrika. Undra vad det är för fel på tjejen. Det måste saknas en hel del där uppe. Kul för kunderna att höra på detta tjatande.

Inga kommentarer: