måndag 22 mars 2010

I väntan på mat.

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Har precis gått igenom posten, räkning till mig, 91:an till gubben och sedan två kg reklam. Vilket slöseri på papper med denna reklam. Vore bättre dom la pengarna på att sänka priserna istället.

I veckan ska vi ta ner min nya resväska jag köpte förra året. Ena hjulet gick sönder redan på Arlanda. Bosse ska kolla om det går att byta hjulet. Hoppas verkligen att det går, känns inte så kul att slänga ut pengar på en ny i år igen. Det kan ju låta som det är lite väl tidigt att börja släpa ner resväskan, men med vår takt så är det lika bra att vara ute i tid. Om jag måste köpa ny så har jag ju tid att åka omkring och titta på väskor, ska då titta extra på hjulen så att det inte händer igen att dom går sönder.

Nu är maten klar och jag ska duka bordet.

Inga kommentarer: