onsdag 10 mars 2010

Kronans droghandel.

Har varit in på Kronans droghandel och handlat lite. Till Bosse blev det zon salva och till mig blev det lite nikotinpåsar. Vilket namn på ett apotek, det låter som om man är narkoman när man säger att man ska gå dit. Har man medmera kort får man dra det där och får då poäng. Det måste gå väldigt dåligt för coop när dom har börjat att ge poäng för droger,hihi.

Har gått fantastisk bra att vara utan cigg. Bara jag nu inte får någon sjukdom som när min diabetes upptäcktes. Då hade jag varit rökfri i tre månader och även den gången gick det "fantastiskt" bra att vara utan cigg. Dumt nog köpte jag cigg på Huddinge sjukhus då, säkert bara för att jag skulle trösta mig lite. Jag trodde ju att livet var slut och varför skulle jag då sluta att röka. Vi rökare är så himla duktiga på att hitta på ursäkter för att få ta den där ciggen. Får väl se om det blir någon ny bra ursäkt för att få suga i mig det där giftet. Om det kommer nån ursäkt framöver så får jag ha en dialog med mig själv innan jag tar en cigg. Då kanske jag ger fan i att ta ciggen.

Inga kommentarer: