torsdag 4 mars 2010

Våren är på väg, hahahaha.

Idag är jag verkligen trött. Den här vintern suger ut alla mina krafter. Ska den aldrig ta slut. Jo, enligt aftonbladet blev det klart i natt klockan 00:00 när våren kommer. Den kommer den 25/3. Tror vad jag vill om det.

Kampen mot ciggen fortsätter. Fick idag tag i ett munspray med nikotin. Har testat det en gång ikväll och det verkar fungera bra. Stora testen blir på jobbet imorgon. Bra om den håller vad den lovar om inte annat så får jag fortsätta med mina påsar. Den här veckan har Bosse hängt på och allt blir bra mycket lättare när vi är två som kämpar.

Bosse berätta att han vill köpa öronkåpor med inbyggd radio. Han trodde att man kunde köpa sådana på jula. Vi får väl åka förbi och kika. För vill gubben ha sådana ska han givetvis få det. Sen att han kommer att se ut som ett ufo får bli hans bekymmer. Han ska ju bara använda dom på jobbet för jag hoppas. Om ni möter oss ute och jag går 20-30 meter före Bosse, då vet ni att han även använder dom privat, hahahaha.

Inga kommentarer: