måndag 15 mars 2010

Min underbara hårfrissa.

Nu är det dags för en hårklippning igen. Ringde frissan för att boka en tid. Det fanns en tid på torsdag. Ville jag ha en helgtid så skulle jag få vänta tills nästa helg. Nu i helgen skulle dom fira hennes mammas 70-årsdag. Nästa helg kan inte jag så jag tog torsdags tiden. Frissan ligger lite tokigt till från mitt jobb räknat, men det löser frissan med att hon kommer och hämtar mig när jag slutar. Hon är aldrig omöjlig allt går att lösa. Som hon säger "är man vip-kund så är man". Ska bli skönt att få håret fixa och att snacka lite skit med henne. Ska passa på att boka in Rocky till semestern. Han brukar bo hemma hos dom när vi är ute och far. Men i år vet jag inte om det blir hos dom eller om det blir deras zooaffär. Dom har skiljt sig och hennes gubbe har inte fått tag i något eget boende. Men även Rocky är vip-kund hos dom så det kommer att lösa sig det med. Sen kan vi i stort sätt bara bestämma oss för vad vi vill göra i sommar. Beslutsångest, vad är det?? Hotellet på Gran canaria har fortfarande lägenheter lediga den tiden som vi vill åka så vi skulle bara kunna boka. Men, men, men alla dessa men. Hahahahahaha, det slutar nog med att det blir en resa. Vågar inte chansa på att det blir bra väder här hemma i Svedala. Det brukar vara fint väder här hemma när vi har åkt iväg, men är vi hemma så regnar det mest hela tiden. Men det finns en massa trevliga saker man kan göra här i Stockholm under sommaren. Och det kan vara roligt att göra dagsutflykter, men allt är ju roligare när solen skiner. Det bästa är att bara bestämma sig och sen inte fundera mer på det. Som det nu är går bara tankarna runt i skallen och kan liksom inte sluta att rotera där inne. Och det är lika dant med Bosse så där finns inte något 100%igt svar. Han är nog den av oss två som helst vill göra en resa ner till värmen. Efter den här tuffa vintern tycker han att en resa vore det bästa, men han kan inte bestämma sig till 100%. Vilka bekymmer man har, inte klok egentligen. Det är så enkelt, i stort sätt bara ett klick på musen. Hur svårt kan det va??

Inga kommentarer: