onsdag 3 mars 2010

Det regnar köttbullar.

På lördag blir det filmtajm med barnbarnet Liam. Sandra ringde och fråga om vi skulle ta en biodag på lördag. Var lite tveksam då jag har lite dåligt samvete över att jag inte har hälsat på pappa. Det var egentligen meningen att jag skulle ha varit där i helgen som var, men då var jag inte frisk så jag skulle behöva åka dit på lördag. Har nu bestämt mig. Det blir bio. Liam är ju bara hemma hos Sandra varannan helg så det blir så lång väntan för honom om vi skjuter upp det. Och det är ju alltid trevligt att gå på bio. Filmen vi ska se är Det regnar köttbullar och den går i 3D. Jag tror att jag och Sandra är mest roade över filmvalet. Liam kommer att gilla filmen. Den här gången ska jag låta bli att shoppa. Sist vi hade en biodag blev Liam riktigt arg på mig och mitt shoppande. Hahahahaha, jag kan nästan förstå honom.

Inga kommentarer: