tisdag 23 mars 2010

Lugnt och skönt.

Idag har vi haft det riktigt lugnt och skönt på jobbet. Våra kära kollega med stort C har haft en ledig dag. Men i morgon är hon tillbaka. Det blir till att hålla andan och räkna till tio. Man kan undra hur många hjärnceller man blir av med under ett arbetspass med henne. Det är tur att man får nya annars så skulle man bli helt kokobäng till sommaren.

Tågen går fortfarande som dom vill. Vad är tidtabell för något? Vi vet, men vet SL vad det är?

Igår nös jag så jag börja blöda näsblod. Idag snyter jag mig och blodet forsar, men det slutar ganska fort som tur är. Till sommaren kommer det stå i tidningarna, blodfattig kvinna utan hjärnceller firar semester på kanarieholmarna som följeslagare har hon en pepparkaksgubbe.

Resten av kvällen ska jag ladda batterierna så man orkar med morgondagen.

Inga kommentarer: