tisdag 15 juni 2010

Det går åt rätt håll.

Det börjar att bli långtråkigt. Tiden segar sig fram. Tappar jag något på golvet så får det ligga tills Bosse är hemma från jobbet. Har kommit på att jag tappar ganska mycket. Riktigt släppthänt alltså, hahaha. Jag rör mig mycket bättre nu. Men det värker fortfarande något förjävligt. Hoppas att det känns bättre i morgon, för om jag bara orka hålla mig upprättad så innebär det att jag skulle kunna jobba på torsdag. Värken kan jag nog räkna med att få ha ett bra tag till. I alla fall vid vissa rörelser. Om jag tappar något på jobbet får jag väl fråga någon av mina arbetskamrater att plocka upp. Sen behöver jag ju inte lyfta för mycket. Kan ju sitta i kassan hela dagen. Nu väntar jag bara på morgondagen, hoppas att jag orkar sitta uppe under dagen, utan att jag behöver att lägga mig ner för att vila. Klarar jag det så borde jag klara av att jobba, eller hur?

Inga kommentarer: