lördag 3 december 2011

Sovmorgon igen!!

Så har jag fått en sovmorgon igen. Det är inte klokt vilken lycka, jag fick sova till halv sju i morse. Hela en och en timme längre än vanligt. Vilken lyx!! Vet inte om jag ska skratta eller gråta över denna lyx. Jag slipper förstöra hela dagen, slipper segheten innan man kommer igång och jag får ju uppleva mer ledighet i vaket tillstånd än de som sover länge. Men jag tror nog att jag skulle stå ut med förstörda helgdagar, segheten av att fått sovit länge och att missa några timmar ledighet i vaket tillstånd, bara jag fick sova fram till 9-10 tiden. Kommer i håg när man var yngre och kunde sova hur länge som helst, hur härligt var inte det. Men på den tiden var man ju mer ute i svängen så det är ju inte konstigt att man behövde sova länge, länge på morgnarna.

Inga kommentarer: