måndag 12 december 2011

Julklappsinköp.

Så har jag nu gjort några julklappsinköp här hemma i soffan. Har även varit inne och tittat på leksaker men kunde inte bestämma mig så det får vänta tills i morgon. Jag som är lite emot det här att köpa gåvor på nätet kan nu säga att det är nog inte helt fel i alla fall. Mycket tid sparar man och tid är något som är bristvara just nu för mig.

I morgon ska jag till läkaren och få svar på mina prover. Ska bli intressant att se vad hon säger om min rygg och mitt vänstra ben. Jag är nu så van med värken och bortdomningarna i benet så jag vet inte hur det kändes innan det blev så här. Kan förstå dom som lever med smärta år ut och år in, hur jävla illa dom har det med sömnbrist och smärta. Men jag ska inte klaga det finns dom som har det långt värre än jag.

Snart dags att hoppa tills sängs, en ny arbetsdag i morgon och då ska jag vara pigg och alert. God natt och sov så gott allihopa.

Inga kommentarer: