lördag 31 december 2011

Ett gott slut....

Nyårsaftonen började med en kall morgon, -8 hade vi här. När jag var ut för att hämta morgontidningen tidigt i morse möttes jag av en Rottis, tror den ägs av en granne längre bort i området. Inget roligt möte, då den hunden inte är att lita på. Jag skynda mig in igen då jag inte såg någon ägare till denna bets. Grannarna brukar ha den kopplad så om det nu var deras så var den på rymmen igen.

Bosse och jag har slängt in en varsin hästrad, det vill säga jag har slängt in medans Bosse lägger ner ett gediget jobb på sin rad. Lovar att jag har fler rätt än honom när väl loppen går,hahaha. Har inte skett många gånger som det varit tvärtom.

Travet blir det mest spännande denna nyårsafton för vår del. Ska göra en flaska bubbelvatten som vi kan skåla in det nya året med i fall vi är vakna då. Och om jag nu inte kommer på något mer att skriva detta år så önskar jag er ett gott slut och ETT GOTT NYTT ÅR!!

Inga kommentarer: