lördag 10 december 2011

Och som jag har längtat

Så är det äntligen fredag. Har varit en tröttsam vecka. Efter jobbet for vi till centrumet här på hemmaplan, som vanligt så träffa vi på Sandra med familj, Det har blivit lite som en tradition att vi möts där på fredagar. Vi sprang även på min svågers före detting. Hon var sig lik och hon tyckte detsamma om oss.

Efter middagen var jag så slut, så slut. Jag hade kunnat somnat på stört, men jag pina mig till klockan halv elva innan jag gick upp och la mig. Somna gjorde jag med en gång och sov hela 45 minuter. Har försök att somna om igen men det går bara inte. Det är tur att jag inte jobbar i morgon för det verkar bli en lång natt för mig. Här har jag gått och längtat till att det ska bli sängdax och att få sova utan några krav på att jag måste iväg till jobbet i morgon. Vilken blåsning! Jag får ägna några nattliga timmar med att kolla på hus i Norge om jag inte har sån tur att det går någon bra film på tv:n.

Inga kommentarer: