måndag 19 december 2011

För bra för att vara sant.

Idag hämta jag tre paket på posten och hemma i brevlådan låg ytterligare ett. Nu är det bara ett paket till som ska komma, och två julklappar till som jag behöver handla. Året julklappshandling har gått smärtfritt tillväga. Det här att beställa via nätet passa mig. Jag slipper ränna runt och trängas i affärerna och en massa tid sparar jag också. Det enda jag behöver göra är att fixa mig en fika och sen sätta mig i lugn och ro i soffa och börja handla. Sen behöver jag bara åka ner till ICA och hämta paketen. Kan inte bli bättre. Helt enkelt för bra för att vara sant. Min dotter som beställde före mig i förra veckan har ännu inte fått sitt ena paket, men det har kommit till Stockholm så hon kan nog hämta det i morgon. Vi beställde från samma företag med ett dygn emellan, hon beställde dagen innan mig. Men jag fick mitt redan i fredags.

Inga kommentarer: