torsdag 15 december 2011

Nu har jag snart handlat klart årets julklappar. Har även fått alla orderbekräftelser utom en och det är givetvis den största orden jag lagt. Har fått order nr. och hoppas att paketet kommer som det ska. Lite konstigt att jag inte fått bekräftelsen, Sandra som har handlat på samma företag har fått en bekräftelse och även ett mejl om att paketet är på väg. Lite orolig blir jag, men det är bara vänta och se.

Fick höra en sån galen grej i kväll, en pappa som som inte kommer ihåg att han hade sitt barn förra julen krävde att ha barnet denna jul. Modern till barnet tala om att denna julen ska barnet vara hos henne och fira julen då det var hennes tur. Men pappan som tror han är störst, bäst och vackrast är så säker på att barnet firade julen med mamman nere i Småland förra året. Som tur är finns det både vittnen och en videofilm från förra julen som visar att barnet firade julen hos sin pappa. Hur kan man bara glömma att man fira julen med sitt egna barnet året innan?? Jag menar om man har separerat och bara kan fira julen vartannat år med sitt barn kan det ju inte vara så svårt att komma ihåg vilket år man firade med barnet.  Förövrigt är det ju inte första gången den mannen visar att han är helt hjärnlös.

I morgon är det fredag och jag har två dagars ledig från jobbet. Ska bli skönt men det finns en massa som ska göras på hemmafronten. Det ska tydligen komma snö och då kanske man kan få lite julstämning. Men snön kommer inte att ligga kvar till julen utan dom lovade slask till dess. Inget ovanligt för oss stockholmare.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Så jäkla sorgligt, vilken IQ befriad dåre. Jag blir förbannad, ja det är väl bara förnamnet för dej.
Dt är så synd om barnen

Kraaaaaaaaaaaaaam