söndag 13 februari 2011

Underbara känsla.

Vakna tidigt och hade en underbar känsla i hela kroppen. Måste vara att vetskapen att årsredovisningen är klar och alla papper är undanlagda. Nu kan jag rikta in mig på vår kommande resa. Nu på morgonen ska jag bara slappa, dricka kaffe och bara vara. Dagen i övrigt får bli som den blir. Söndagen är ju en vilodag enligt bibeln har jag hört och kanske jag ska sikta in mig på en sådan. Tänk er hur omgivningen skulle börja fundera om jag bara svara att jag har en vilodag så jag ska inte göra något alls. Jag gör ingen frukost, inget kaffe, ingen service idag utan jag kräver att andra gör det åt mig idag. Jag skulle få svälta denna dag, hahahahahaha. Och få utstå sura miner, hihi. Nej gott folk så blir det inte, magen har börjat skrika efter mat och det finns en hel del måsten också. Men jag behöver inte stressa utan kan göra det i min egen takt.

Inga kommentarer: