onsdag 9 februari 2011

Hemlis!

Nu har vi gjort det igen. Vad vi gjort avslöjar jag inte nu utan väntar några dagar innan jag talar om det. Vi behåller det som en liten hemlis ett tag.

Igår tog jag med mig lite bananlådor från jobbet. Sandra ska ha dom att packa i. Det är ju snart dags för flytt. Vi lämna lådorna på vägen hem och fick med oss min lilla pussgurka. Vi hade ett trevligt samtal vid köksborde och efter det så berätta Liam en massa Bellmans historier. Han ville titta lite på tv och Bosse satt på den. Fick in rätt kanal samtidigt som en mamma kom in genom ytterdörren och hojta "Liam på med kläderna vi måste hem". Ja, vad säger man. Sandra hade handlat klart och ville hem och få barnen i säng. Jag var glad för den lilla tid vi fick ha ensamma med Liam. Det blir ju inte så ofta vi träffar grabben och får njuta den tid som bjuds.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Vad har ni gjort, vunnit en vinst??
Nu blir jag nyfiken??

Kraaaaaaaaaaaaaaam