torsdag 10 februari 2011

Blodtryck och hemlisar.

Vilket skitväder! Men de är ju väntat, vintern är ju inte slut än. Även om man önskar att våren ska komma tidigt. Man får stå ut med det här minst en månad till. Man kan bli deppad för mindre.

På onsdag ska jag upp till vårdcentralen och få en blodtrycksmätare på mig. Den ska jag sen ha på mig i 24 timmar. Ska bli roligt att se vad det resultatet säger.

Sandra ringde nyss och var nyfiken på vad det var vi gjort. Hon gissa på en massa olika saker, hahaha. Men jag sa att hon får ge sig till tåls. När vi ses kanske hon får reda på det, hihi. Då kanske det ha mognat så mycket att vi kan tala om det. Lite roligt är det med hemlisar.

Nu ska jag bjuda gubben på äppelpaj och vaniljsås, mums.

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Ja, nu är jag väldigt nyfiken, det måste jag få säga!
Inte är du väl gravid??? Det måste mogna innan du säger något, det låter ännu mera spännande?
Men du berättar väl, vad det är som ska mogna.

Kraaaaaaaaaaaam
Jag är inte ett dugg nyfiken, jag,hihihihihihihi

Kathrin sa...

Haa,hahahahahahahahahah, jag bara älskar din humor. Graviditeterna är överstökade när det gäller mig. Detn här är något som är bra mycket bättre.

Kramiz

Vid det här laget vet du vad det är. Men det är fortfarande en hemlis, hahahahaha