onsdag 23 februari 2011

Har fått en förklaring.

Nu har jag fått reda på varför Khaddafi stavas så olika. Det är en fri tolkning eller rättare sagt olika översättningar från arabiska. Man kan tydligen stava det så olika samtidigt som man menar samma namn. Jag tycker det låter hur konstigt som helst.

Kylan håller i sig. Det värsta är att det har börjat bli kyligt inne också. Den som sköter vår värmecentral måste dragit ner på värmen.

Jägarna har nu gett sig på lo-djuren. Nu vill dom skjuta långt många fler djur än vad dom är tilldelade. Nu är det dags att vi får börja skjuta av jägarna, dom är allt för många i detta land. Jag ställer mig bakom ett förslag på att halvera dessa blodtörstiga rovdjur. Sveriges farligaste rovdjur är jägarna, dom skjuter både människor och djur. Man kan undra hur många hundar dom själva skjuter under ett år. För att inte tala om alla människor dom skjutit genom åren.

Nu ska jag krypa ner under mitt duntäcke och få lite värme. Godnatt och sov så gott.

Inga kommentarer: