måndag 28 februari 2011

Här trivs inte jag.





Så här bor vi, är det inte fint, hahahahaha. Bosse håller på att monterar möbeln och jag har just nu inte så mycket jag kan göra. Har tömt dvd-skåpen och diskat en hel del glas. Har även fixat middagen. Just nu känns det som om man skulle behöva medverka i det där programmet som två kärringar åkte runt till och städade och slängde en massa skit. Tror att det hette Sveriges skitigaste hem, eller något sådant. Som ni förstår av bilderna så har vi mycket kvar att göra. Vet inte vad vi ska göra med alla DVD-filmerna. Det blir en svår nöt att knäcka.
Får börja göra något så det ser ut som jag jobbar duktigt annars är det risk att Bosse får vatten på sin kvarn och jag får tillbaka alla dumma kommentarer jag slänger ur mig.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Hahahahahahahahaha, inte tror jag att du har skitigt inte, det är jag övertygad om. Men vilken rööööööööööööööööööra, hhahaahahahahaha!
Det där är inte roligt alls, men det kommer att bli jättefint när det är klart!
Gå lite fram och tillbaka med några kasetter i handen, så ser det ut som du gör något, hahahahahahahaha
Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Dt kommer att bli kanoooooon bra