söndag 20 februari 2011

Hahahahahahahahahahahahahah.........

Ett skratt förlänger livet, sägs det. Hua mig vad gammal jag kommer bli efter denna kväll. Först prata jag med Monkan och med henne blir det många skratt. Sen chatta jag med Anki och fick mig så många skratt så tårarna rann och kraftiga magsmärtor gav sig till känna. Vad vore livet utan humor. Anki är en härlig tjej och hennes humor går inte av för hackor, hahahahaha. Efter att jag chattat med henne gick jag för att duscha och skrattet följde med. Jag stod dubbelvikt i duschen, hahahahaha. Fick verkligen ta mig i kragen för att kunna sluta. Hahahahahaha, nu får jag anstränga mig att inte tänka på allt vi fick ihop. Måste ju försöka att få lite sömn inför arbetsdag.
God natt och sov en skrattlös sömn kan man väl säga.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, jösses Kathrin, det var svårt här för mej oxå, Gud så jag har skrattat, bara jag läste ditt inlägg började jag igen!

Kraaaaaaaaaaaaam
Jaja är riktigt sjuk nu med hööööög feber. Ringde in och som vanligt har jag rätt, proverna ska tas oavsett om han är sjuk eller ej. Han trodde att han kunde stanna hemma pga att han är så sjuk.
Desto viktigare sa de när jag ringde in tidigt i morse till den avd han låg inne på. Ev behöver andra prover oxå tas så det bästa vi kunde göra var att vänta tills K 58 öppnar och ringa dit!
Nu blir det lite oroligt igen.