söndag 20 februari 2011

Familjeträff.

Den här gången blev det familjeträff hos pappa. Alla var där utom lillebror. Och vilket liv det var. Alla prata i mun på varandra. Pappa visa hur han kunde sparka med hans förlamade ben. Och handen var inte längre knuten. Jag får väl säga som så, det verkar som förlamningen har börjat släppa. Jag har fått skåda ett mirakel, hahahaha.

Storebrorsans äldsta dotter har rest till Afrika och ska vara där i lite drygt en månad. Hade hon pratat med mig innan hon bokade så hade hon sparat stora pengar. Jag hade kunnat skaffa henne en biljett till Storvreten, hahahahaha. Storesyrran ska åka till Norge om ett par veckor, dom hade nåt möte i Hammar och ska passa på att hälsa på en av våra kusiner i södra Norge på hemvägen. Kan ju vara trevligt men det är fel årstid. Varför fara dit när det är kallt o snöigt, när man kan åka ner till varmare breddgrader, hahahahha.

Nu ska jag pyssla lite här hemma. Inte för att jag har så stor lust men vi bor i ett konstigt hus där sysslorna inte sköter sig själva.

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Menar du allvar Kathrin, är Tumba ett Afrika nu?? När jag bodde där var det mest turkar/syrianer och det var bara 10 år sedan.
Annars kunde hon ju ha fått en biljett till Rinkeby??!!

Ja, du har skådat ett mirakel idag, så otroligt

Kraaaaaaaaaaaam

Kathrin sa...

Hahahaha, du är för skön. Ja, Tumba har blivit ett Afrika. Jag hade kunna fixa en rundresa i olika Afrikanska länder, det är ju så populärt nu. Det är väl en sån resa hon är på.

Kramizar