fredag 11 maj 2012

Vad skönt, det är fredag!!

Efter en god natts sömn känns det bra mycket bättre. Inte blev det någon vinst på travet igår. Men det kunde i alla fall få mig på andra tankar innan jag gick och la mig. Nya friska tag idag och har bestämt mig för att undvika vår lilla energitjuv så mycket som möjligt under dagen och på det visset få ett trevligt slut på denna arbetsvecka.

Det är nu 57 dagar kvar till semestern börjar och 61 dagar tills vi åker till vårt favoritställe. Ska bli skönt att åka ner och ladda batterierna ordentligt. Två veckor där nere gör underverk för en trött och stressig person som jag. Bara att få va och allt sker på sina egna villkor. Läsa sina medhavda böcker, lösa korsord, resa runt lite och ligga på playan eller vid poolen, vad jag längtar. Sena middagar på vår favorit krog eller något annat ställe ( kanske mindre troligt). Bara att slippa laga mat på två veckor är värt en hel del. Denna gång har vi bokat till frukost så inte ens den behöver vi tänka på. Kan det bli bättre?? På tal om frukost, det är nog dags för mig att göra iordning dagens frukost. Ha en bra fredag.

Inga kommentarer: