måndag 28 maj 2012

Måndag.

Godmorgon alla goa och glada, ja även ni sura också för den delen. Kom just på en nackdel med det här med vår och sol. Det är ju då alla ormar vaknar till liv och huggormen gillar ju att ligga i solen precis som oss. Jag har någon typ av orm o spindel fobi så det sista jag vill stöta på är just orm. Under åren som jag bott där jag bor har det blivit en del ormar som fått satt livet till då dom ej har hunnit över vägen innan någon bil kommit och dom har blivit platta. En död orm är bättre en än levande tycker jag. Men samtidigt tycker jag synd om dom. Dom har ju inte en chans mot trafiken.

Idag har dom lovat lite regn men just nu är solen framme och vi har en temperatur på +15,4. Får väl se hur det blir utöver dagen. Regn vill vi ju inte ha, för regnet har en benägenhet att hålla sig kvar när det väl kommit. Ha en bra start på denna vecka,

Inga kommentarer: