torsdag 3 maj 2012

Ny kamera, eller????

Igår kväll kom våra biljetter till semester resan. Redan tänkte jag, har för mig att vi alltid får våra biljetter 30 dagar förre resedagen. Men inte är jag ledsen för det, det blir lite mer verkligt med biljetten i handen.

Har sett en kamera som jag kan tänka mig att köpa. Elgiganten hade den i sitt annonsblad denna vecka. Gick in på på deras hemsida för att läsa mer om kameran. Den läsningen gav mersmak, passa på att titta på lagerstatusen. Kameran fanns inte överhuvudtaget på lager någonstans i Sverige. Varför då ha med den i annonsbladet?? Kanske bara för att fylla upp sidorna. Har i alla fall hittat kameran på netonet men betydligt dyrare då. Jag får avvakta ett tag så får vi se hur det blir med mitt kameraköp.

Solen har äntligen lyckas titta fram bakom molnen och det ser ut som att det åter igen blir en strålande dag. Jobbet väntar så nu ska jag göra i ordning mig. Ha en bra dag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Lockvaror finns det mycket av. Känner en som arbetar på Expert och för inte så längesen hade de en bärbar dator till bra pris. Jag ringde honom och han sa att "det där, det är bara en lockvara" för att få folk till affären. När folk väl kommer dit köper de något annat. Fy fan så fult, säger jag.
Kraaaaam
Ja, visst blir resan mer verklig när man sitter där med biljetten i handen.