torsdag 3 maj 2012

Man lär sig så länge man lever.

Alltid lär man sig något nytt. Som jag idag har gjort. Har haft en hel del funderingar på hur jag ska stänga av min Iphone för att det inte ska gå att surfa på den när jag är utomlands. Jag har endast funderat, inte kollat någonstans. Jag och några kollegor stod idag och prata om hur bra det är med Iphone då jag undrar hur man gör. Fick reda på att det är hur enkelt som helst med några knack så har man stängt av den för datatrafik. Lätt som en plätt. Får börja leka mer med min kära Iphone så jag lär mig mer om hur den fungerar.

Har klippt Bosse ikväll, han blev så fin, så fin. Som han jämt blir när jag är i farten, hahahaha. Han ska på ett personalmöte i morgonbitti, något som han tycker si sådär om. Det ska handla om Fora, det är tydligen någon anställd som spridit ut något rykte om betalningen till Fora. Ägaren är inte glad och sände sms till alla anställda och bad dom infinna sig imorgon. Ett sms som var långt ifrån trevligt och med många svordomar. Jag kan tycka att hur jävligt det än ligger till så ska ägaren kunna formulera sig på ett trevligt sätt. Ska bli kul att få höra i morgonkväll vad som har sagts på detta möte.

Nu ska jag sätta mig ner i soffan och ta det lugnt ( lika med att somna till lite), hahaha.

Inga kommentarer: