lördag 5 maj 2012

En stolt mormor.

 Liam värms upp innan matchen. Tog dom mesta bollarna.
 Här tackar lagen varandra för en bra match som Liams lag vann med 6-1.
 Här gör Pappas pojkar vågen till oss som var där och heja på dom.
 Killarna var så glada över vinsten.



Var på Liams första fotbollsmatch. Han fick vara målvakt och vilken målvakt vi fick se. Han räddade laget många gånger innan alla hitta sina positioner. Pappas pojar vann med 6-1 över Tumba, vilket var ett rättvist resultat då Pappas pojkar var klart bäst. Efter matchen fick jag en stor kram av min "pussgurka" och han fick ett stort grattis till vinsten av en riktigt stolt mormor. En vinnar middag blev de nu på eftermiddagen och alla barna åt så jag trodde dom skulle spricka. En lyckad dag blev det och en fin årsdag på årsdagen av min pappas bortgång. Han var själv duktig på att spela forboll och jag vet att han nu sitter där uppe på ett moln och är så stolt över Liams spel idag.

Inga kommentarer: