söndag 27 mars 2011

Nya skor, hahahahaha.

Idag hitta jag kanonfina adidas skor. Prova dom, kändes bra. Såg ett annat par som jag också gilla. Men snål som man är så skulle jag bara ha ett par. Jag valde dom första efter stor vånda. När vi kom hem så tog jag fram skorna och fick en känsla att det här har jag gjort förut med ett liknande par. Kom på att jag köpte ett par svarta adidas förra året som jag knapp har använt. Gick och tog fram dom. Jag kunde bara konstatera att min smak av skor är samma som förra året. Dom nya var exakt likadana, hahahahaha. Orka inte ens bli arg på mig själv för att jag valde fel skor. Och att åka och byta skorna hinner jag inte så det är ju tur att jag gillar dom, hahahahahaha.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, så det kan gå, hhahaahahahahahaha

Kraaaaaaaaaaaaaaaam