torsdag 3 mars 2011

I min närhet finns en stor idiot.

Har idag fått reda på en sak som jag bara inte kan smälta, blir rent ut sagt förbannad så fort jag tänker på det. Den finns i min närheten en människa som inte har något innanför sitt pannben. Denna människa har inget annat än skulder överallt. Men när människan ger sig på sin farmor och lurar henne att ta ett lån på banken för att kunna inköpa sig en bil och sedan skiter i att betala tillbaka. Då mår jag riktigt dåligt. Och inte har hon någon skam i kroppen, utan umgås runt i familjesammankomster som om inget har hänt. Sitter och håller hov och skryter om sitt liv, jobb( ett jobb som säkert inte finns) och andra trevliga saker. Sin pappa har hon sagt upp bekantskapen med, på grund av att han ställer fel frågor och ifrågasätter alla hennes skulder. Faan, hur är en sån människa skapt egentligen? Denna människa gjort oss så besvikna och aldrig har jag trott att någon kan sjunka så djupt att man lurar sina gamlingar i sin egen familj , på en jävla massa pengar. Nej, jag får avsluta här då min ilska bara bubblar i kroppen.

Inga kommentarer: