söndag 20 mars 2011

Får se om det går bättre den här gången.

I morse hade jag problem med att publicera mitt inlägg. Det tog nog ett par timmar innan det gick. Först fundera jag på om det kunde bero på att jag uppgradera till windows explorer 9, men det måste ha varit något på denna sida. Får se om det går bättre att publicera detta.

Har nu i alla fall varit och växlat pengar och Bosse hitta skor och tröja. Konstigt nog tog det inte mer än ca. 1 timme allt som allt. När vi kom hem stod Sandra med familj och vänta på oss. Fika blev det. Liam fick se att jag hade smörgåstårta kvar och ville ha. Självklart fick han det, nu slapp jag slänga det som var kvar. Trodde inte att han gilla smörgåstårta men så fel man kan ha.

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar. När tvätten är hängd så blir det en dusch och resten av kvällen ska jag titta på film. Om jag nu kan hålla mig vaken vill säga, hahaha.

Inga kommentarer: