lördag 19 mars 2011

Godmorgon!

Sitter och myser med en massa levande ljus och en latte. Det är svinkallt inne hos oss, nästan så man kan tro vintern har flyttat in. Men man ska inte klaga, det finns dom som har det värre.

Nu är det bara 2 veckor kvar tills vi åker. I dag ska resväskorna ner från vinden så jag kan börja fylla dom eller rättare sagt min. Bosse får sköta sin packning själv. Vi ska även hinna växla pengar och handla det som behövs. Så den här helgen har vi att göra. Nästa helg hinner vi inte med så mycket då vi ska till min faster och passar då även på att hälsa på pappa för att hämta månadens räkningar.

Läste i tidningen nu på morgonen att även Sverige har flyttat sig efter skalvet i Japan, men vi har hamnat rätt igen. Det kommer ta 150 år för Japan att komma tillbaka till sin rätta position. Helt otroligt vilka krafter det finns.

Ska göra mig en latte till sen får jag börja göra lite nytta här hemma. Ha en bra lördag.

Inga kommentarer: