torsdag 17 mars 2011

Mattorna har kommit.





Nya mattorna är på plats. Är ganska nöjd. Nästa projekt blir att byta klädsel på möblerna men det får jag vänta med tills lite senare.
Sonens sambo har vunnit inredning till deras vardagrum. Äntligen hemma kommer hem till dom och fixar deras rum. Jag är så glad för deras skull, då dom jobbar mycket och inte riktigt hinner att fixa det själva. Ska bli roligt att se hur det kommer att se ut efter.
Själv skulle jag vilja vinna ett helt nytt hem. Det ska vara färdig inrett. Bara att ta med sig sina personliga prylar och flytta in. Det vore nåt. Men det lär jag aldrig få uppleva, hahahahahaha. Jag får nog inreda själv så gott jag kan i fortsättningen också.
Nu blir det en natt sömn innan sista arbetsdagen den här veckan. Natti natti.


1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Meeeeeeeen så himlans roligt och spännande att vara med i TV!!
Grattis till dom säger jag

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam