fredag 18 mars 2011

Har satt folk i arbete.

Nu har vi satt en del släktingar i jobb. I Norge har jag satt en av mina kusiner i jobb med att kolla upp data om mina morföräldrar. Mamma ringde och berätta att det börja lossna en del i hennes minne och fick en hel del information om släkten i Norge. Nästa helg ska jag åka till min faster och få en massa information om farmors släktgren och mer om farfars gren. Hon blev så glad över att jag ville veta och sa att hon har en massa att berätta. Det ska bli spännande att höra allt hon har att komma med. Sen blir det roligt att träffa henne igen. Vi har samma typ av humor. Sen har Bosse snackat med sin mamma och hon har en hel del att berätta om både sig och Bosses pappa. Vi ska även träffa hans faster och höra vad hon har att komma med. Inte dåligt jobbat, att lyckas få släkten i två länder att samla in så mycket av information som möjligt. Känner mig mer än nöjd. Måste varit slavdrivare i mitt tidigare liv, hahahahaha.

Inga kommentarer: