måndag 9 mars 2009



Testar att sätta in lite bilder. Det funka bra, eller? Översta bilden tog vi nere på Mallorca förra sommaren. Vi såg en fantastisk delfinshow. När vi var på väg ut därifrån hade två av delfinerna lagt upp sig för fotografering Jag föreviga hela showen med videokameran, så att vi kan titta på den hur mycket vi vill. Det var förra årets bästa köp, tror jag ( videokameran). Min dotter tycker att jag är en riktig prylbög, kan inte förstå det. Den undre bilden är på våran Rocky. Annars har dagen varit som vanligt. Sov dåligt i natt, så jag var attans så trött hela dagen. Min laptop har blivit så seg, måste be dataproffset ( dotterns kille) att han kollar den. Har inte råd att köpa en ny just nu. Jag får använda den datorn vi har på övervåningen, så länge. Men det är inte kul att sitta här uppe. Man blir så asocial på nåt konstigt sätt. Nej allvarligt talat är det nog mer så att jag har blivit van att kunna flytta mig som jag vill och ha datorn med mig. Nu ska jag gå och välja en ny bok som jag kan läsa lite i innan jag somnar. Godnatt på er.

4 kommentarer:

Sandra sa...

Pryl-bög e bara förnamnet, ja han får ta en titt så du slipper köpa en ny.. det skulle ju du må bättre av, tänk bara på vad du kan köpa istället för de pengarna...

Helena sa...

Haha, ja, alltid har ni skaffat nåt nytt sen sist man var förbi. Synd att inte Jonny ärvt lite av prylbegäret, här får man inte köpa en pinal.

Kathrin sa...

Fasen att jag missa det i Jonnys uppfostran,inte bra för dig, Helena. hahaha. Får kanske försöka att reparera det.Jag tycker att lite prylar måste man unna sig, man lever bara en gång. Och Sandra du skulle nog vilja att jag köpte en rosa laptop. Eller tänkte du på en helkväll i stan med mamsen, hihihi

Sandra sa...

hel kvää på stan sitter bra tack...