onsdag 25 mars 2009

En sån morgon

I morse hade jag lite ont i magen, men tänkte att det går nog över. Käka frukost men hoppa över kaffet. Gick upp till bussen, kom nästan fram till busshållplatsen, då spydde jag utan förvarning. Fan vad jag kände mig dum. Det var tur att det inte va så mycket folk i farten. Det stod ett par ungdomar vid busshållplatsen, vet inte om dom uppfatta vad som hände. Jag gick hem igen och fick springa på toan x antal gånger. Men har nu börjat känna mig bättre. Måste ha ätit något som inte magen gilla. Ringde Bosse för att höra hur han mådde, tänkte att kycklingen kanske inte var bra som vi åt till middag igår. Men han mådde hur bra som helst, så kycklingen kan det inte vara. Sitter och funderar på vad jag kan ha ätit som inte var bra att stoppa i munnen, men kommer inte på vad det kan vara. Kanske kan det vara brieosten, men borde ha märkt om den inte var okey. Hur som helst är det bara hoppas att det försvinner lika fort som det kom, så att jag kan jobba i morgon. Ska försöka att dricka lite filmjölk så att jag får upp blodsockret, det ligger lite lågt just nu. Sen får jag lägga mig och vila.