onsdag 25 mars 2009

Jobba i morgon


Jonny och Fredrik




Elvis. Den här har jag broderat.



Sandra och Camilla



Har nu ätit middag och det håller sig kvar i magen. Så det blir till att jobba i morgon. Det ska bli skönt. Måste ha fått i mig nåt dåligt, men har inte kommit på vad. I kväll skulle Bosse och jag egentligen åkt och köp en grå skjorta och bots till honom. Kanske ett par stövlar till lilla mig. Men det får vi göra i morgon istället. Vi måste vara lite fina på lördag, då vi ska åka titta på Brolle i stan. Behöver även lite nytt till kryssningen. Nästa vecka blir fullspäckad. Först kryssningen, sen på fredag blir det middag med svärföräldrarna. På lördag får ungdomarna komma. Vi hade först inte tänkt oss något mer än kryssningen. Men svärmor vart så besviken att hon inte skulle få gratta " sin lille son", så vi bestämde att vi får göra något lite för dom närmaste i familjen. På måndagskväll ska vi köra över Rocky till Sandra. Han får vara där tills vi kommer hem.
Nu har Felicia fått operationtid. Det blir den tjugoförsta april. Efter operationen ska hon vara gipsad i sex veckor, det bli nog en jobbig tid för henne. Men det blir lättare den här gången än förra gången. Då var hon ett gipspaket hela hon. Det är tur att hon är glad och har lätt att hitta lösningar på det mesta. Nu får jag ge mig för den här gången.

Inga kommentarer: