onsdag 11 mars 2009

I dag på jobbet har det varit en massa snack om vår arbetskamrat som åkte till Egypten den 26/2. Han skulle vara borta en vecka och skulle ha börjat jobbat i fredags. Men han har försvunnit, han har inte hört av sig och det går inte att nå honom på telefon. Det troligaste är att han har en riktig fylleperiod. Vi är så trötta på honom, han har hållit på så här i över ett år. Grabben har verkligen problem, han skulle behöva professionell hjälp. Misstankarna är att han har drogproblem och att han har fått speldjävulen i sig. Det är tragiskt att se. Han har en son på 2år som han älskar. Man får hoppas att mamman har hand om sonen, när pappan är i sina svackor. Men enligt honom själv så struntar mamman i sonen och att hon har dragit med någon ny snubbe. Men det har man lite svårt att tro på. Kan inte finnas många mammor som klarar av att göra en sån sak. Till saken hör att han ljuger så han tro sig själv, man får dra bort över hälften av vad han berättar. Jaja, vi får se när han behagar att mellanlanda på jobbet. Jag har varit så trött idag att jag nästan har somnat flera gånger på jobbet. Har kollat upp det där med hostan och blodtrycksmedicinen, det kan stämma att det är den som ligger bakom min hosta. Måste beställa tid till min läkare och se om man kan byta till några andra tabletter. Eller om jag bara ska ta och sluta äta dom, för att se vad som händer. Men det kanske inte är så smart när man tänker efter. Snacka med Sandra idag, hon tala om att Liam hade fått en fråga om vem han tycker om. Gissa vad han hade svarat. Yes, självklart. Det är mormor som är hans favorit. Det värmer ett gammalt hjärta. Vi får se om han känner igen mig på lördag. Jag ska fixa håret då, klippning och en massa färg blir det. Det är välbehövligt. Har slarvat med det en längre tid. Måste bli fin tills vi ska åka och titta på "Brolle". Även till våran kryssning. Den längtar jag till. Det ska bli så skönt att bara finnas till och göra som man vill. Tänk att bara slippa laga mat några dagar. Det är inte helt fel. Nej nu ska jag nog gå och lägga mig, så att jag kanske är piggare imorgon. Det håller inte att vara så här trött.

Inga kommentarer: