onsdag 25 mars 2009

Lite bilder

Här är vi på Mikaelas 18-års kalas. Bosse och
hon tar sig en rökpaus.



Yngsta barnbarnet Ella 2 veckor gammal. Vad
fina dom små är. Man ser inte vem hon är mest
lik, Marika eller Fredrik. Men håret har hon nog
Fått efter Marika.

Jonny med sin dotter Ebba 1 vecka gammal.
Åter ett fint litet barn. Hon är lik Jonny när
hon sover och gör grimaser.


Felicia 1,5 år och Liam snart 6år. Visst är dom fina.
Mormors gullungar. Liam är en riktig pussgurka när
han är på det humöret.


Här en bild på mig, Felica och min älskling Bosse.
En av få bilder på mig. Camilla var i fotograf.
Nu mår jag ganska bra.Har fått i mig lite fast föda och verkar att få behålla den. Kanske ska testa en latte också. Kaffetarmen behöver nog en slurk känns det som. Får vänta ett tag försäkerhets skull. Men får jag behålla den också då är det läge att jobba i morgon. Rocky har varit tyst hela morgonen, det verkar som han förstår att inte allt är som det ska med mig.




1 kommentar:

Sandra sa...

kortet på dig, bosse och flis blev jätte fin....