söndag 15 mars 2009

Har fixar ett nytt el avtal åt morsan. Jag vet inte vad hon har gjort av det skriftliga avtalet hon skulle fylla i och skicka in. Men som tur är finns det datorer så man kan ordna det ändå. Sandra och jag var till pappa en sväng. Vi köpte med oss läsk och fikabröd. Han blev jätte glad. Han drack läsk så det nästan spruta ur öronen. Han är dålig på att få i sig vätska, men läsk gick bra. Nästa gång jag far dit ska jag köpa med mig massor av flaskor och lägga i hans kylskåp. Annars var han pigg. Det är riktigt kul när han är vaken och hänger med i snacket. Jag tog med mig en bild på Jonny och Ebba, så att han skulle få se på underverket. Det blev uppskattat. Mamma börja genast att tjata på att hon också ville ha foton på henne. Givetvis ska hon få det. Men jag måste först ta fram bilder och skriva ut dom.

Inga kommentarer: