lördag 28 mars 2009

Ibland har man tur

I går när jag sluta jobbet var det tänkt att vi skulle åka till Skärholmen och handla kläder och skor. Men vädret var så dåligt så vi besluta att göra det i dag. Men vi behövde hämta pengar så vi stanna till i centrumet här hemma. På skoj gick vi in på skoaffären och där hitta både Bosse och jag skor som vi gilla. Det är första gången i världshistorian som vi hitta skor på första stället vi är in på. Sen var vi in på Dressmann för att kolla skjortor. Turen höll i sig. Bosse hitta två skjortor och slips. Vi var även in på Lindex, där hitta jag ett skärp till min jeans plus lite andra saker. Sen träffa vi Liam och Mille, dom var nere och handla lite till middagen. Liam var så stolt över att han hade tagit ett blodprov utan att han grina. Han visa sin tunga och den såg inte så fin ut. Han hade fullt med blåsor över hela tungan. Efter det gick vi och köpte rökta räkor. Glada över en lyckad tur nere på hemmacentrumet åkte vi hem och hade en myspys kväll med rökta räkor och ett glas vin. Nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig när vi åker och tittar på Brolle. Men först får jag åka och hämta mitt bokpaket.

Inga kommentarer: